Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Πλημμύρισε χαμόγελα η ανακοίνωση των βάσεων στη Λιβαδειά

 Διακρίθηκαν οι μαθήτριες Κική Καραστάθη από το 2ο Λύκειο Λιβαδειάς και η Νίκη Μίχα από το 1ο Λύκειο Λιβαδειάς

Ξεχωριστές διακρίσεις στις Πανελλαδικές εξετάσεις σημείωσαν και φέτος αρκετοί μαθητές από τα σχολεία της πόλης μας, αφού όχι μόνο κατάφεραν να συγκεντρώσουν  μεγάλες βαθμολογίες στα εξεταζόμενα μαθήματα, αλλά και να εισαχθούν από τους πρώτους σε σχολές προτίμησης τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η μαθήτρια του 2ου Λυκείου Λιβαδειάς ,Κική Καραστάθη , που αναδείχθηκε πρώτη σε βαθμολογία στις φετινές εξετάσεις στην περιοχή της Βοιωτίας συγκεντρώνοντας 19.224 μόρια, κατάφερε να περάσει 1η  στην σχολή της πρώτης της επιλογής, δηλαδή στο Στρατολογικό – Στρατιωτικών Νομικών Συμβούλων (ΣΣΑΣ) στην Θεσσαλονίκη.

Επιπλέον, επιτυχία σημειώθηκε και στο 1ο Λύκειο Λιβαδειάς, αφού η μαθήτρια Νίκη Μίχα ,που συγκέντρωσε στις φετινές εξετάσεις 17.114 μόρια, κατάφερε να περάσει 10η στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην προσχολική ηλικία του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ).

Οι μαθήτριες εξέφρασαν την μεγάλη τους χαρά που κατάφεραν μέσα από μια δύσκολη σχολική χρονιά, όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν, να πετύχουν τους στόχους τους και να πραγματοποιήσουν το όνειρο τους.

 «Το αίσθημα της ικανοποίησης είναι '' ευθέως'' ανάλογο του κόπου που κατέβαλε κανείς, οπότε η χαρά μου ήταν τεράστια στην θέαση των αποτελεσμάτων, γιατί τη χρονιά που πέρασε αναγκάστηκα να τροποποιήσω πολύ την καθημερινότητα μου» ανέφερε χαρακτηριστικά η μαθήτρια Κική Καραστάθη.

Αντιστοίχως, η μαθήτρια Νίκη Μίχα τόνισε για την επιτυχία της και την εισαγωγή της στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : «Τα παιδιά είναι η αδυναμία μου! Από μικρή τα αγαπούσα...Χαίρομαι πάρα πολύ που μπήκα στην 1η επιλογή μου. Δικαιώθηκαν οι κόποι μου καθώς η φετινή, δύσκολη χρονιά ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Το όνειρο μου υλοποιήθηκε!!!» .



Νεκταρία Ζιώγα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου